Egyszerűsödik a hitelesítési folyamat az e-Papír szolgáltatásban

A fejlesztésnek köszönhetően a továbbiakban nem lesz szükség a felhasználók ismételt azonosítására a dokumentumok hitelesítéséhez.

Az eddigi gyakorlat alapján az e-Papír szolgáltatásba a Központi Azonosítási Ügynökön (a továbbiakban: KAÜ) keresztül, az ügyfélkapus azonosítást választva léphetett be az ügyfél, majd a szolgáltatásba beépített  Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítési szolgáltatás (a továbbiakban: AVDH) használatakor a rendszer ismételt bejelentkezést kért. A szolgáltatáson végrehajtott fejlesztésnek köszönhetően 2019.08.21-től a KAÜ-n keresztül elérhető AVDH-t használja a szolgáltatás, így a továbbiakban nincs szükség a felhasználó ismételt azonosítására. Az újítás a folyamatok egyszerűsítése mellett az alkalmazás biztonságos működését is erősíti.

A fejlesztés további eredményeként az AVDH által előállított Igazolásban ezentúl a hitelesítő személy viselt neve és e-mail címe helyett a természetes személyazonosító adatai (születési név, anyja neve, születési helye, születési ideje) jelennek meg, ezáltal pontosabban meghatározva a hitelesítő személyt.