Hegyvidék - Adózás - Adó- és értékbizonyítvány

Az önkormányzati adóhatóság az illetékességi területén található ingatlanok esetében adó- és értékbizonyítványokat állít ki.

Az adó- és értékbizonyítvány kiállítása külön jogszabály rendelkezése alapján, az ügyfél kérelmére vagy hatóság megkeresésére (hagyatéki, gyámhatósági, végrehajtási eljárások) történik. Az adó- és értékbizonyítvány kiadását az alábbiakban letölthető kérelem nyomtatvány kitöltésével kell kérelmezni.

Kulcsszavak: adó- és értékbizonyítvány

Kérelem beküldés módja:

  1. Postai úton a kitöltött és aláírt nyomtatvány megküldésével (kizárólag magánszemélyek esetén)
  2. Elektronikusan: Ügyintézés menüre visszalépve (menüsor bal felső részén található) az Új ügy indítása/ Hivatalos megkeresés/ Szolgáltatások /Gazdaság és Adózás menüpontban csatolja be a kitöltött nyomtatványt

 

Az ügyintézés folyamata:

  1. kérelem, megkeresés megérkezése
  2. amennyiben szükséges helyszíni bejárás
  3. értékelés
  4. adó- és értékbizonyítvány kiállítása

Budapest 12. ker. Település