Szabálytalan tevékenység, termék bejelentése

A lakossági együttműködés erősítése érdekében a NÉBIH a rendelkezésére álló eszközökkel kíván hozzájárulni a tudatos vásárlói magatartás fejlesztéséhez, illetve a hatóság és a fogyasztók közötti hatékonyabb és rugalmasabb kapcsolat kiépítéséhez.

Kulcsszavak: szabálytalanság

A NÉBIH Navigátor nevű applikáción keresztül a felhasználó közvetlenül kaphat információkat a lakosság széles körét érintő élelmiszer-biztonsági eseményekről, másrészt az ingyenesen hívható „Zöld szám” szolgáltatás fejlesztéseként ezen mobil alkalmazás segítségével közvetlenül tehet bejelentést élelmiszerlánc-biztonság területén tapasztalt szabálytalanságról: a telefonos bejelentésen kívül igénybe veheti például a hangalapú, a fényképes és az email-es bejelentés lehetőségét, eltárolhatja korábbi bejelentéseit, továbbá az élelmiszerlánc-biztonsággal kapcsolatos aktuális híreket is rendszeresen olvashatja.

Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal

További kérdés esetén keresse fel a NÉBIH ügyfélszolgálatát a következő elérhetőségek valamelyikén:
telefonszám: 06-1/336-9000
email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu

2013. évi CLXV. törvény a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről 1. § (4) bekezdés

NÉBIH